معرفی دستگاه پخش کننده موسیقی پرفروشی از خانواده ARCHOS
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 یک پخش‌کننده موسیقی باریک و کم حجم از آرکوس

فرز- مدل 18b Vision دستگاه پخش کننده موسیقی پرفروشی از خانواده ARCHOS است که ظرفیت حافظه آن هشت گیگابایت است.

26 051 معرفی دستگاه پخش کننده موسیقی پرفروشی از خانواده ARCHOS

این پخش‌کننده موسیقی یک محصول مناسب برای گوش کردن به موسیقی در هر زمان و هر مکان است. چرا که بدنه باریک (85 در 40 میلی‌متر) و وزن کم 28 گرمی به راحتی در جیب جا می‌شود و به دلیل وجود یک باتری قدرتمند می‌توان تنها با یکبار شارژ کردن، به‌طور مداوم 18 ساعت با آن موسیقی گوش کرد.
همچنین با داشتن تعدادی زیاد ایستگاه رادیوی از پیش تنظیم شده، ARCHOS 18b به شما مقدار زیادی محتوای ارزنده ارائه می‌کند. رادیو FM داخلی این دستگاه دارای کیفیت صدای بالا و یک آنتن بسیار قوی است که شما را همیشه راضی نگاه خواهد داشت. با این دستگاه همچنین می‌توانید به تماشای عکس‌های خود روی صفحه نمایش با کیفیت و شفاف 8/1 اینچی بنشینید.
همچنین می‌توانید موزیک ویدئوهای موجود در اینترنت را با این دستگاه تماشا کنید، تنها کافی است آنها را به دستگاه خود انتقال داده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با حافظه داخلی 8 گیگابایتیARCHOS 18b، می‌توانید تعداد زیادی از این ویدئوها را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید.
پخش‌کننده موسیقی ARCHOS همچنین قابلیت ضبط صدا را نیز دارد.
ARCHOS 18b با تمام سیستم‌عامل‌های کامپیوتر شامل ویندوز، لینوکس و مکینتاش سازگار است و با استفاده از درگاه پر سرعت USB 2.0، می‌توانید به راحتی آن را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود وصل کرده و فایل‌های مورد نیاز خود را به آن انتقال دهید.
به طور کلی، تجهیز به صفحه نمایش شفاف 8/1 اینچی، وزن کم، تجهیز به باتری با طول عمر بالا که می تواند تا 5/18 ساعت موسیقی پخش کند، قابلیت پخش موسیقی، ویدئو و عکس، تجهیز به رادیو FM، قابلیت ضبط صدا از نقاط قوت این دستگاه پخش‌کننده موسیقی است. این دستگاه با قیمتی حدود 70 هزار تومان و با ضمانت شرکت بانیان الکترونیک به بازار داخلی عرضه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب